Sila66 ulaşılamıyor malesef daha doğrusu hat meşgul çalıyor hep anons vermişler hataya tsunami olabilir diye hatay haritadan silinecek diyorlar ailemi nasıl getirebilirim lütfen yardımcı olunarabalari var ama benzin yok çıkış yapamıyorlar benzinliklerde gitti ordaotobus kalkiyormu hataydan giriş yasak ama çıkış yasağı yoktu