Be-ren sizi söylediklerim rahatlatır mı bilmiyorum öncelikle ben ilaçlara hatta doktorlara güvenen bir insan değilim defalarca yaşadığım kötü tecrübeler beni bu düşünceye itti malesef .. çocuklarım hadtalandıgnda önce calpola doktora koşmak yerine onu güzelce besler sarıp sarmalar uyutur başınada şifa duası açar dinletirim. Bazı dua ve zikirlerin var onları çekerim i. Bismillah çok şükğr çocuklarım uyandıklarında şifa bulmuş olurlar. Herşeyin Allahtan geldiğine ve mutlaka bir sebebi olduğuna tüm kalbim ve teslimiyetimle inanırım. Yakınlarımdan ayağı kısa kalbi delik bebek gelişmiyor denilip çok sağlıklı doğan bebekler oldu. İlk gebeliğimde doktor baskısı ve bilinçsizlikten bnde yaptrdm zaten bilinçlenmem ilk çocuktan sonra başladı .. ikinci çocuğumda ve şuan hamile olduğum çocuğuma yatırmadım. Allah korusun gerçekten bir sağlık problemiyle doğacaksa da ben 9 ayımı bunu düşünerek heba edemem dedim ve sürekli dua ettim sağlıklı doğması İçin.. rabbim çocuğum bir fanusun içinde onu senden başka gören duyan bilen yok bana sağlıklı olarak doğmasını nasip et dedim. Down sendromluysa ne olacak yani aldıracak mıyız bunun bir tedavisi yok ki … ayrıntılı ultrasonda da organlarına bakıyorlar dışardan ne gibi müdehaleler varmış ne olursa ne gibi tedavisi varmış daha bunu açıklayamıyor doktorlar sen yaptr diyorlar. İlk çocuğumda hem devlete hem özele gittim bol bol radyasyon aldı zararı açıkça belirtilmiyor amcak biz sıkıntılarını çokça, gitmediğim çocuğumda ise faydalarını gördük.