Kmrsdf hastaneden eve yeni gelmiş bir anne olarak öncelikle herşeye tedarikli gidin. Ben erken doğum sebebiyle acil sezeryan oldum ama mutlaka doğumdan birkaç gün önce süt yapıcı çaylara başla derim, yanına pompa mutlaka götür çünkü hemen sit gelmeyebiliyor en azından sağarak daha hızlı getirebilirsin.
Sezeryanda sonra ayağa kalkarken muttlaka karşıya bak, aşağıya bakınca insanın başı dönüyor ve sakın pes etme. İlk kalkış çok zor ama yürüdükçe açılıyorsun, cesaretini asla kırma.
Bol sıvı tüket doğumdan sonra gaz sancısı çekmemek adına bol bol sıvı bol bol su bol bol süt demek aynı zamanda