Canım ben anaokul öğretmeniyim, çalışıyorum ve mesela kapıda içeri girmeyen çocuğu maalesef anneler kucağından almamı bekliyorlar mecburen almak zorunda kalıyorum, şuan 14 haftaya giriş yaptık doktoruma sordum bu durumu ne yapayım sıkıntı olur mu gibisinden sıkıntı yapma kendine eskiden teyzelerimiz annelerimiz tarlada çalışırlarmış 9 aylık karınla demişti👼🏼🙈 kötü şeyler getirme aklına oluruna bırak biraz