aliandalina
21 senelik Tip1 diyabetli olarak söylüyorum . Hba1c değeriniz çok önemli 3 aylık kan şekeri oluyor bu . Kesinlikle kan testinizde bunun yapılmasını isteyin . 4.5 - 5 olmalı değeriniz . 6 olursa eğer gebelik diyabeti oluyor . Diyetle birlikte dikkat ederseniz düzeliyor .
Etmezseniz doktorunuz insülin e başlamanızı söylüyor
Bence şeker yüklemesi önemli diye düşünüyorum
Açık 90
Tokluk 120
Yükleme yapıldıktwn 100. Dakika sonrasında şekerinizin 100-110 olması gerekiyor 💓
Hafife almayın diyabet gebeliği diye . Birsürü risk oluşturabiliyor 🙏🏼