Bihilal MerveGmss doğurana kadar geçmiyo 33 haftalık oldum ve kulklarıma kadar yanıyo o an ağzımda su birikiyo dişlerime ağrı vuruyo bunların hepsini mide yanması yapıo ilk hamileliğimdede böyleydi doğurunca geçmişti şimdi yine böyle malesef
Kibariye Nerdeyse ön gündür bendede var ve geçmiyor bazende şu içerken filan okuyor boğazı tahriş edip boguluyör gibi oluyorum resmen açıldı sudan😣😣😣
nscaslan3437 33+2 deyim iki haftadır midem ağzımda resmen 🙄 bebek aşağıya inince düzelecek heralde öyle diyolar
Handelim İyi gelen birkaç şey var.Elma,muz bastırıyor mesela.Ama çok daha ağırsa gaviscon şurup yada toz karbonat öneririm;)37. Haftamdayım mide yanmasından ölecem bunlarsız yaşayamam
Eminea Baska posttada yazdim kizlar sol tarafa yatınca rahatlatiyo sag tarafa yatinca cogaliyo birde bi su bardagi suya 1 cay kasigi karbonat icin aninda kesiyo