Bir yardım derneğinde gönüllüyüm. Bu sebeple anlatmak istedim. 2. El kıyafet istememe sebepleri öncelikle salgın hastalıklar. Corona, uyuz, veba vs vs birsürü çeşitli hastalık mevcut. bu tarz kalabalık alanlarda insanlar soğuktan korunucam derken bulaşıcı hastalık riskleri cok fazla oluyor ve bir de böyle bir salgın hastalık olursa hastane kapasiteleri zaten dolu hatta hastane diye birşeyler ortada kalmamışken mümkün olduğunca vatandaşları farklı oluşabilecek hastalıklardan korumak amaç. Evet bir mont bile dünyanın parası herkes haklı ama evdeki 2. El kıyafetler yerine güvendiğiniz yardım kuruluşlarına 20 tl bile göndermeniz daha faydalı olmaktadır.