Pamugum02 Görmek istemiyorlar. Adıl siyaset yapan polemik yaratmayın diyenler. Polemik yaratılacak tabi. Fay hattı üzerine yapılan dayanıksız binaları yapanlar yaptıranlar izin verenler, hepsi hesabınk vermeli. Kimse elinden geleni yapmıyo, tv de her şey yolunda heryere ulaştık kontrol altında diyorlar utanmadan, pişkin pişkin konuşuyorlar. Açız, üşüyoruz, donarak ölüyoruz diyenler yalan mı söylüyor. Biz deprem ülkesiyiz süpriz bir durum yaşamadık bunu planlayıp ona göre bina yapılacaktı, ona göre afet durumu planlanacaktı. Şimdi yapılmayacaktı önceden olacaktı bunlar kimse işini yapmadığını için insanlar öldü, ölüyor, yazıklar olsun. Önce üzgündüm artık sinirliyim de. Vallaha yazıklar olsun yaşadığımız durumlar için, sorumlusu elbette var Allahtan diyip geçilemez bu durum.