Dnzai
Bende idrar yolu enfeksiyonu varmış o yüzden ağrım varmış vajinada. ilerlemiş suda eriyen ilaçla geçecek gibi değil dedi antibiyotik verdi inş en kısa sürede geçer böyle bir ağrı yaşamamıştım bebeğimde ayakları aşağı doğruymuş vurdukça daha da sızlar oldu inş bebeğime zarar gelmeden atlatırım 😓