en_guzel_emanetlerim Elifsimsek tam aradığım post oldu bende dün gece aktif kanama dolayısıyla hastaneye kaldırıldım yatış verildi kanama durdurulmaya çalışılıyor 19+2 oldu bugün benimde şimdiye kadar ultrasonda falan plasenta için hiç böyle bi yorum yapılmamıştı dün ultrasonda doktor kontrol edip tam rahim ağzında değil rahim ağzın kapanmamış ama sınıra yerleşmiş yukarı çıkması mümkün fazla yürüme sınırlı hareket et diyerek yatış verdi kanamam durmuyor progestan iğne ve başka bi iğne daha yapıldı ped takibi yapılıyor hâlâ bi pedi tam dolduracak kadar kanamam var kanlarim alındı kansızlıkta çıktı hafif enfeksiyonda çıktı çok korkuyorum banada dua edin
Anasibalasi Elifsimsek benimde asagida kuzum lekelenmem oldu progestan kullaniyorum lekelenmem kesildi yat dediler ama hareketli oldugum icin yatmiyorum nedense iyimi yapiyorum kotumu anlamadim 😞yukari cikma ihtimali varmis canim bakalim bekleyip gorcez artik insallah cikar 🙏🏻
Nergiz1 Haftaya giriyorum dün kontrolde bebek yukarı çıkmaya başlamış dedi. Daha henüz küçük dedi ilerleyen süreçte bakacağız dedi.
Busrayasin2351 Elifsimsek 29+3 olduk son kontrolümde değişen bir şey yoktu doktorum 30. Haftaya kadar yukarı çıkabileceğini söyledi yarın kontrolüm var inşallah yukarı çıkmıştır🤲🏻❤
Elifsimsek Ebbbr ah canımmm şimdi iyisin ama dimi bebekte iyi eve geçtiniz mi emme süreciniz nasıl oldu yazdığın için çok sağol hepimize örnek olacak bu yazdıkların sayende bilinçli olacağız şükür çok geçmiş olsun güzel anne❤️❤️
Ebbbr Elifsimsek sütüm hemen geldi eve de geçtim bugün normal sezaryen zorluğu yaşıyorum şuan gaz problemi ve boyun sırt ağrısı yaşıyorum yavaş yavaş yürüyorum. Doktorla görüştük zor bi ameliyattı dedi çok gerildik seni o yüzden uyuttuk dedi çok şükür rahmime filan bi şey olmamış ve kanamam da çok az hiç kan desteği almadım
Busrayasin2351 Elifsimsek demin kontrolden çıktım plasenta biraz yukarı çıkmış 🥰 biraz daha çıkarsa normale dönüceğini söyledi inşallah sizlerinde hayırlısıyla yukarı çıkar 🤲🏻❤
meva_asil_moms Elifsimsek 20 haftalıkken detaylıya gitmiştim bir sıkıntı yoktu olması gereken yerde demişti detaylı doktorum şimdi. 25+5 devletteki dr um plesanta aşağıda ön duvarda dedi anlamadım olabilirmi
Ayse254 Elifsimsek benim aşağıdaydı 16da doktor takma kafana sezeryan yaparız dedi ama 20de gittim çıkmış yukarı😂 ful çalıştım bi de o ara
Emos07 Elifsimsek banada senin haftanda plesanta asagida 1 ay dikkat et kendine agir kaldirma iliski yasak dedi cok sukur suan 24.haftadayim yukari cikmis sen sıkma canını 🥰
_tuuggcce_ Benimde plasenta aşağıda. Yatış şekli nasıl olmalı? Sol, sağ, sırt üstü? Yani bi problem yaratacak olan pozisyon var mı biliyor musunuz? 11+5im
Mommy61 _tuuggcce_ yatış şeklinizle plasentanın yeri arasında bi bağlantı yoktur, 28e kadar istediğiniz gibi yatın yüzüstü hariç, 28den sonra sırtüstü yatmayın
_tuuggcce_ Elifsimsek çok az bi kanama vardı. İğne vuruldu ve ilaç kullanmaya başladım. Şu an gelen yok. Her tarafa dönmeye çalışıyorum. Yatak istirahatindeyim fakat tutuldum artık. Sola ve sağa dönünce sanki kasıklarımda doluluk oluyo çok uzun süre o pozisyonlarda duramıyorum. Gerçi belime bir şey koyunca denedim öyle olmadı. Belime destek iyi oldu yani. Bir şey daha soracağım. Duş almakta sıkıntı mı şu dönemde?