BusraMece 3 kiz ne güzel ne şanslısın hiç oğlan istemedim bende ikinci kızım oluyor napicam oğlan olsa ne olucak bana diyorlar 3.yu yap belki oğlan olur dedim benim öyle Bi isteğim yokki:) kiz cocugu olan ev berekettir kiz çocukları ömürlük anne babaya arkadaştır sahip çıkandir