9 aylık hamileyim 6. Ayımdan itibaren bu akıntılarım çoğaldı. O kadar rahatsız ediciydiki sürekli günlük ped ve iç çamaşırı değiştiriyordum günde. Şu son bir kaç haftadır çok fazla yoğurt & ayran (neredeyse her gün) tüketiyorum ve akıntılarımın ( aynı iltihap gibi bu arada, bir kaç tedavi uygulandı ama ne yazık ki geçiyor gibi olup tekrar nüksetti ) azaldığını sadece sıvı çok az bir şeyin geldiğini farkettim. Çok rahatladım. İsterseniz sizde bir deneyin