Slaedz Kızlar sepet beşik kullanan var mı aranızda kullanışlı mı kaç ay kullanılabilir bilgi verir misiniz bana
bebek_firarda Slaedz görümcem kullandı yaklaşık 7-8 ay kadar ama oğlu iri bi bebekti. Şimdi ben alıcam yatak odasında tanıma koymak için
HilalEyce Slaedz oğlum henüz beş aylık kullanıyoruz. Ama ben modelini sevdiğim için aldım ileri ki dönemde kullanışlı bir ürün değil. Şuan kollarını açarak uyurken bile elleri yan korumalıklara değiyor 😊
Slaedz bebek_firarda benimde ikiz bebeklerim olucak büyük ihtimalle pramatüre almayı düşünüyorum da bilmiyorum çok kararsız kaldım tek beşşik mi çift mi diye
Slaedz HilalEyce güle güle kullansın paşa 😇 benimde görüntüsü çok hoşuma gidiyor birde letgoda kendi fiyatından çok uyguna satılıyor ikizlerimi tek yatak olarak park yatağa mı yatırıyım yoksa tek tek mi alıyım çok kararsız kaldım
symabskrt Benimde ikiz olcak sepet beşik alicam ilk etapta gayet kullanışlı yeğenim de kullandık çok rahat ettik 8 9 aya kadar
Slaedz symabskrt letgoda çok uygun fiyatlara buldum bende bakmayı düşünüyorum teşekkür ederim sağlıkla alın kucağınıxa🙏🏻