Kızlar 37+2 deyim, yaklaşık 7 saattir hareket hissetmiyorum hiç böyle olmamıştı, herkes gibi bende depreme çok üzüldüm, enkazda doğan bir bebeğin videosuna denk geldim, babasına çırpınan bi kıza, annesine ağlayana 😔 sanki ben yaşadım o anları,ağlamaktan kendimi alamıyorum,eşimde güvenlik gece çalışıyor, evde de yalnızım iyice tetikliyor sanırım, annemler bu hafta yanıma gelecekti farklı şehirlerde yaşıyoruz,onların ev sahibi evden çıkarıyor( kiralar yüzünden) ev taşıyorlar, eşiminde anne babası kücükken boşanmışlar görüşmüyorlar, kimsem yok yakınımda anlayacağınız, maddi sıkıntıdan telefon faturamıda ödeyemedik maaşı bekliyoruz hattım kesik, hep düşünüyorum ya birden bişey olsa nasıl kime ulaşırım,Allahtan komşumun wifisi var sagolsun verdi,en azından whatsaptan arama yapıyorum,sagolsun annemde eşimde sık sık arıyor ama depremin etkisi galiba sürekli heh şimdi burda da olacak paniği var, offff hepsi perişan etti psikolojimi, Allah yardım etsin ülkemize oradaki hamilelere,herkese 😔 ondan dolayı hissetmiyo olabilir miyim? Hiç bu kadar süre hissetmediğim olmadı😔