Ben de 40+5 oldum ara ara gelen bazen duzenli bazen duzensiz sancilarim var rahim yumuşamış ama kanala girmemis dedi doktorum,yarin kontrol edecek eger kilo alimi yine varsa suni vericez dedi yoksa biraz daha bekleriz kendi kendine gelmesini dedi . Buraya yazın akıbetinizi lütfen 🌸 insallah kolaylikla doğurursunuz