Bugün 31+4üz.doktor bakınca ben sana daha önce geç döllenme veya kafası küçük gibi birşey demiş miydim dedi, demediniz dedim. Tekrar ölçtü tamam kafası küçük değil normal, haftasıyla uyumlu dedi, kilosu 1794 gram geldi. Suyu iyi dedi, pozisyonu normal doğuma uygun dedi. Ben tabi hemen bi stres yaptım çıkarken tekrar sordum kafası küçük mü sorun yok değil mi dedim yok kafası normal küçük değil dedim ya dedi ahh ahh dedi kızar gibi :) ama ne biliyim insan ister istemez üzülüyor sorun var mı diye, detaylıyada girmiştim sorun çıkmamıştı. Yinede aklımda kalmasın diye özel bir hastanede renkli ultrasona giriyim diye düşünüyorum en azından sorun varsa belli olur sanırım. Böyle kafası küçük denilip çocuğunda sorun olmayan var mı acaba, Allahım meleklerimizi korusun sağlık versin hep onlara 🤲🤍