sedcak Meriday merhaba ben 15. Haftamda yaptırmıştım. Afp 26, mom 0,99 çıktı. Doktorum değerleriniz normal bir sorun yok dedi 😇
ballikedii Meriday bend yaptırdım dün çıktı sonucum doktorum herşey normal dedi ama değerleri anlamıyorum ben o yüzden doktorum iyi dediği için rahatım şuan
Meriday sedcak ne güzel maşalllah bende yaptırdım 18. Haftamda sadece afp olarak değer 43.3 diyor inşallah normaldir daha doktoruma göstermedim
ballikedii Meriday bende 18. Haftada yaptırdım AFP 41.3 MoM da 1.20 normal değerler diye yazıyor doktorum herşey normal çok şükür dedi ki alttaki raporda da öyle diyor inşallah güzel sonuçlar alırsın 🙏🏼