Kizlar hepimiz kötü bi hafta geciriyoruz.
Dün gece ruyamda deprem oldu ve uyandigimda cidden yatak sallaniyordu çunku nabzim yükselmişti öyle etkilendim ve uyandigimda yavrucagizim hareketlerini gormeniz lazim . Demem o ki 29. Haftaya girdim hebüz yikamasam bile yatagi dolabi cantayi yavas yavas hazirlayacagim.
Anksiyeteyi azalttigi soyleniyor ve bence cok dogru. Gecen hafta ki siparislerimin hepsi 2 gundur eve yıgıldı dokunmak bile istemedim ama bugun actim tek tek 🙏 biraz da olsa rahatladim. Evet üzülüyorum halaa ama karnimda ki yavruma da öyle üzülüyorum ki hiçbir suçu günahi yok dünyadan 1 haber 🥺 ozür dilerim cok utaniyorum kendimi rahatlatmaya calistigim için ama cok kasılmam var resmen bebek hareket ederken rahmimin kemikleri agriyor artik canim cok yaniyor bende korkuyorum evladima bir sey olacak diye 😓