Brglcm Merhaba kızlar 12 haftalık hamileyim cinsiyeti kaçıncı haftada öğrendiniz benim acaba belli olmuş mudur?
pembemor25 Brglcm ultrason cihazına bebeğin durumuna göre değişir ama sizinki sanki belli olacak içime doğdu 😊
Arzum_87 Brglcm Ben cinsiyet partisi yapacaktım. O yüzden krdeşimin gelmesini bekledim. 16. Haftada öğrenmiş olduk. Şuan 30 haftalık geçen hafta yine sordum Kız dedi şükür. Çok duydum sonradan farklı dediklerini.
Brglcm pembemor25 çok merak ediyorum kontrolüm haftaya olacakta sorsam mı haftaya doktoruma diye düşünüyorum ☺️
pembemor25 Brglcm siz sormadan söyler zaten görürse emin olmasa bile fikrini söyler diye düşünüyorum 😊
pembemor25 Arzum_87 aynen benim de yengem cinsiyet partisi yapacağı için emin olmak için 16. Haftaya kadar bekledi 😊
Gamzeli_bebek Brglcm yanilma payi olur cnmm net 16. Haftayi beklemen saglikli olan beklemti icine giriyor insan ysnilma olursa kaptirma kendini
elvinimmm Brglcm bebegin pozisyonuna bagli ben 13.haftada öğrendim kiz olcak degismedi suan 28.haftadaym.bana hatta dediler kiz bebek erkenden gostermez kndini diye ama.benm kizim duruşundan dolayi bacak arasini rahat goruyoduk diye ogendim
Love13 elvinimmm hep öyle derler ama çok enteresan bir şekilde etrafımda kızı olan herkes erkenden 13.haftasında öğrendiler bende dahil 🙋🏻♀️