sedaaktas18_ Kızlar merhaba korktuğum için mi bilmiyorum ama sağ karın tarafımda ( göbek deliğimin yan tarafı ) bir ağrı var bebek büyüdüğü için mi ağrıyor acaba
cihaninannesi sedaaktas18_ canım depremi hissettin mi korku o yüzden mi yoksa haberlerden mi etkilendin ?
sedaaktas18_ cihaninannesi depremi hissettim 🥺 Kayseri’de yaşıyorum haberleri gördükçe içim parçalandı hele çocukları görünce ne uyuyabiliyorum ne doğru düzgün yemek yiyebiliyorum
cihaninannesi sedaaktas18_ depremden korktuğun için strese girdin. Senin stresinde bebeği etkiledi ve kasıklarına sancı olarak vuruyor evet içimiz parçalanıyor ama biraz sabırlı ve bol dualı ol bebeğinde sende rahatla 🤲🏻