Stardust Kızlar çatlatma iğnesi sonrası progestan kullanıp hamile olan var mı acaba? Hamileliği destekliyor mu?
MCaglaM Canım bana bu ay iğne sonrası kullandırdı hala kullanıyorm bekliyorm bugün regl olmam gerek çok feci sancım var tutmadı sanırım benim😔 Ben o kadar yoruldum ki test yapmak bile içimden gelmiyor olursa olura bıraktım artık.Sadece 🤲 dua ediyorum.
Stardust MCaglaM yaa 😢 ama sancı hamilelik belirtilerinde de olabiliyor. Tek dileğim hepimizin güzel haberler alması. 3 aydır klomen tedavisi görüyorum ama bu ay ilk kez bana progestan verdi ve çok ümitli konuştu. İnşallah yüzümüz güler
mrvsrcn MCaglaM bende 28 ocakta aşılama oldum ve bir haftadır hep regl ağrısı çekiyorum her an olacak gibi dün 11.günüydü aşılamanın ve testim pozitif çıktı daha kan vermedim akşam vereceğim ama üzülmeyin ağrı olması hamile olmadığınız anlamına gelmiyor benim şimdi hala ağrıyor
Stardust mrvsrcn postlarını gördüm canım inan ki testini görünce yüzüm güldü. İnşallah sağlıkla gelir bizlere de dua et olur mu 😇 Bu ay doktorum çok umutlu duaya ihtiyacım var
mrvsrcn Stardust inşallahhhh sadece kendime değil herkese ettim daima duayı, düşmanıma dilemem evlat imtihanını. Rabbim bu yolda olan herkese en hayırlısını sağlıklısını salih evlatlar nasip etsin inşallah 🤲🤲🌺
Okanbanu Stardust canım ben Ocak 24 de catlaa iğnesi vuruldum ve progestan yazdı kullandım bakalım yarın regl günum
Stardust Grkmdnz güzel haberler okumaya ihtiyacım vardı 😇 Çok teşekkür ederim inşallah benimde bu ay olur. Nelere dikkat ettiniz kullanırken
Stardust Okanbanu Doktor bana direk 27 şubatta kan vericeksin dedi. Bence sende direk kan ver kuzum. Çünkü kaset testler erkenden negatif gösterebiliyor