Slaedz Bacılarım ikiz gebeyim 29+0 dan selam 😅 böyle sağa yatınca bebekler üst üste çıkıyo orda toplanıyorlar sola yatınca da aynı kalkınca kassığa iniyolar falan çok rahatsız ediyo 3 gündür sürekli oluyo neden acaba sizde de aynı mı
Duyulurum Slaedz sağlıkla kucağınıza alın inşallah. Tek bebeğe gebeydim ama bebek büyüdükçe bu dediğiniz olmuştu bende de. Normal bir durum diye biliyordum :)
Fatmas0790 Benimde aynı 27.haftadayım sağa doğru yatsam sağda toplanıyorlar sola dönsem sola toplanıyorlar doktor normal demişti