Bende 30+2 yim, eksiklerimi yarısından fazlasını tamamladım sayılır ama hala çok eksiğim var 🤦🏻♀️ şikayet olarak bel ağrım var, sürekli gazım var ,yürüyüş yapıyorum her gün , kasık ağrılarım filan oluyor baskısı oluyor kızımın sürekli bir çiş hali ,32 de kontrole gideceğim merakta ediyorum kaç kilo oldu vs. Merdiven çıkarken ağırlaşma mevcut tabi çok şükür buna da 🙏