3 gündür haberlerden dolayı çok üzgünüm ve abim görevli olarak Hatay’a yardım için gittiğinden tvde anlatılmayan olayları canlı olarak dinledik psikolojim falan kalmadı gerçekten. Bebeğimin hareketlerini artık az hissediyorum bir yere toparlanıyor 1 dakika öyle kalıyor. Doğum kanalına kafasını sokmuş bebek daha mı az hareket eder bilemiyorum🤷🏻♀️ ağrılarım arttı belim ve sırtım sanki benden ayrılıyor arada karnımada ağrı giriyor yürüyemiyorum bile..stresten üzüldüğümden mi olur yoksa doğum mu yaklaştı?