tazeanne07- öyle bi psikolojideyim ki her şeyi düşünüyorum artık. Kendi evim 3. katta olduğu için deprem olursa beni bulamazlar bina 7 katlı. Kurtarma ekibi en üst kattan bana ulaşana kadar bebeğimle ölürüm diyorum. Kayınvalidem en azından en üstte belki kurtarılma ihtimalimiz yüksek diye düşünüyorum. Telefonu asla elimden bırakamaıyorum enkaz altında kalırsam yardım talep edebileyim diye. Allahım enkazdaki hamileleri, bebekli, çocuklu anneleri düşündükçe çıldırıyorum Rabbim merhamet göster sağsalim kurtar 🥺😢🙏🏻