Hareketvakti Kızlar 40.haftaya girdim deprem bölgesinde olduğum için sezaryen olamıyorum nişanım geldi ne kadar zamanım var sizce sancım yok nolur bi yardım edin hastane kabul etmiyor nişandan sonra sancı ne zaman başlar ????
Aslihanfs Hareketvakti belli olmaz, benim bu gebeliğimde 5 gün oldu nişanım geleli. Allah yardımcınız olsun inşallah 🙏
Limonsekeri Hareketvakti benim 36 da geldi nişan şuan 38 im hala doğum olmadı ama aynı gün olanda oluyor haftan ileri olduğu için
Derya-38 Hareketvakti bekle sancı başlar bugün yarın korkma sakin ol dua et rabbim kolaylık versin haftandasın zaten oldu olacak inşallah sağlıkla sıhhatle
Hareketvakti haticenurrr özel hastaneler kapanfı hastalara bakmıyorlar devlette de sadece doğum yapanı alıyorlar ve sezaryen yok 😢
Limonsekeri Hareketvakti allahım kolaylıkla sağlık sıhhatle kucağınıza almayı nasip etsin rabbim neyler neylerse güzel eyler sen stres yapma inşallah kolaylıkla az sancıyla kavuşursun bebeğine vakti zamanında dualarım seninle 🤲🏻