Elfthkrtldu Merhaba hanımlar, 31+6. Haftamdwyım uyurken istemsizce karnımı içimi cekıyorum kendiliğimden uyanıp gri bırakıyorum 1 haftadır başladı yaaayan var mı ve bebeğe zararlı olduğunu düşünüyorum ne yapmam gerekiyor
Elfthkrtldu nur34_ hiç bilmiyorum farkında olmadan uykudan uyanıp karnımı bırakıyorum ve bunu uykuda daha çok yaşıyorum karnım büyüdüğü için mi rahat tutamadığım için mi bilmiyorum
nur34_ Elfthkrtldu yani yapmamaya calis tabiki ama cokta problem etme birsey olmaz allahin izniyle hani diyorlarya dar cok tercih etmeyin diye o bile bebekle alakasi oldugu icin söylenmiyor baska agrilara seylere sebebiyet vermemesi icin sende dikkat et bazen bazi seyler huy gibi oluyor bir iki dikkat etsen kendi gecer zaten
Becum Bende yapiyorum bunu istemsizce. İlk haftalardan beri. 24. Haftadayim şu an hala yapiyorum arada. Karnım agriyinca farkedip birakiyorum sonra yine ayni.
Elfthkrtldu nur34_ bekarlıktan beri var muhtemelen alıskanlık bir de yan yatarken karın büyüdüğü için artık sanırım çekme isteği duyuyorum sabah uyandım yarım saat hareket etmesini bekledim korktum çok
Elfthkrtldu Beybeybi hayır ağrımıyor akışkanlık sanırım suan da karnım büyüdüğü için sağa sola yattığımda ağrılık yaptığı için karnımı çekme isteği duyuyorum uyurken
mrvdmhmz Elfthkrtldu canım telaşlanma bebişlerimiz suyun içinde öyle hemen etkilenmiyorlar ben doktora sormuştum ben farkında olmadan hep üzerine doğru dönüyorum yattığım oluyor geçenlerde karda kaydım düştüm şükür bişey olmadı
Elfthkrtldu mrvdmhmz mrvdmhmz insallah ya biraz daha rahatladım açıkçası 🙏🏻 yaa ne güzel aynı haftalarda dpgum yaparız heralde
Beybeybi Elfthkrtldu bacim karnini hep rahat birak niye sikiyorsunki agriyordur bebek icinde iyi olmayabilir agirlik ne dirki cektigindr hafifliyormu oyle hisediyormusun kasiliyorsun oyle bebek icin iyi degilki kasilmak
mrvdmhmz Elfthkrtldu yeni kontrolden geldim canım doktorumlada konuştuk bebeğe bu hareketler değil sizin endişeniz korkunuz zarar verir Allah’ın izniyle hiç birşey olmaz dedi sen hiç evham yapma annesi sağlıkla kucağımıza alacağız inşallah hep olumlu düşün olumsuz şeyler düşünme 🤲🏻❤️Nasipse aynı zamanlarda doğumumuz olacak ne güzel ❣️