Ravzaege Merhaba arkadaşlar 33+4 ellerim ve parmaklarım çok şişti geceleri uyurken sol kolum kütük gibi olduğunu hissediyorum dirseğimden altına çok ağri yapıyor uyuyamıyorum böyle bir problem yaşayan varmı
Lavivana Ravzaege bende de benzer vardı o gün turşu yemiştim tuzlu sonra bol su içip tuzu birakinca geçti . ödem olmuştur bence doktoruna gittiğinde sor ayakta da hafif şişme oluyor .karşı komşum son iki ay davul gibi şişmiş dediğine göre
Beyazeller Ravzaege Şişme olmuyordu ama 🙄 ödem toplamış demek ki , çok tuzlu gıda tüketmeyin ve dinlenin ,sürekli aynı tarafa yatmayın