Sol göğüsümün altı göbek bölgesine doğru üşüme Oluyor gece uykumdan uyanıyorum elimle sıcaklaştıryorum biraz daha olsa rahatlıyorum yaklaşık bu durumu 6 aydan beri yaşıyorum ayın 15 randevum var sıcak su torbası koysam olurmu sağa sola dönerken aşırı ağrılarım oluyor vajina bölgem çok ağrıyor yürüyüş yapınca ağrı gidiyor yatınca başlıyor 32+3 üm kötü bişey yoktur değil mi erken doğum yada bebek de bişey olmaz dimi bebeğim düzenli hareketleri var çok şükür sancım yok soluma yatınca ağrılarım çok sağa yatınca rahatlıyorum bir sorun teşkil eder mi annelerimz