Pearlyy Kızlar karnım bazı geceler inanılmaz sert ve gaz dolu oluyor, hareket etmek zorken iyice zorlaştı. Su hareket var aslında yer kalmadığından mı sona yaklaştığımızdan mı :( bu durum ne zaman bitecek acaba yaşayanınız var mı???
Minnissh Pearlyy 38+3. Evet en cokda geceleri . Karnim patlicakmis gibi oluyo gaz filan. Nefes alamiyorum
Pearlyy Minnissh ve kayserideyim depremden eve gidemiyorum, iş yerinde uyuyorum. Streste tetikliyor muhtemelen allah yardımcımız olsun 😔
Lavinya1014 Bu gecd mahfoldm bende gaz sancısından karnım taş oldu gazım var ama cıkaramıyorum cok fenaydı hala biraz karın ağrım var ama geceye göre rahatladm