Maraşta yaşıyordum yüksek tansiyon ve preeklemsiden hastanede yatiyordum normal doğumunu bekleriz o zamana kadar gözetim altında tutarız acil birsey olursa da bebeğini alırız sezaryenla demişlerdi deprem olup hastane bosaltilinca eşim de beni başka şehre gönderdi ailesinin yanına yolda sancım olunca hastaneye uğradım hiç eve gitmeden doktor yatış verdi işlemleri yapalım sabah anestezi görsün sonra sezaryena alalım dedi ve daha 36+3 normal doğum şansım dedim doktor hiç oralı olmadı ilk gebeliğim çok korkuyorum haftam küçük kuveze girerse ilçedeyim il e sevk olacak evleri kasabada uyuyamıyorum tansiyonum da düşmüyor eşim marşta kaldı