Likayolcusu sburcu41 hiçbirşey kullanmıyprum benim ikiz gebelik ve çoktandır yaşıyorum geceleri ağladığım bile oluyor çözümü yok diye biliyorum doktorlar hep normal diyip gönderiyorlar
Slaedz Valla bende aynıyım ikiz gebelik yatıp sırtımı bi yere yaslarsam yastık vs gibi o zaman biraz diniyo fazla ayakta durmamaya gayret ediyorum birde dayanılmaz bi hal alırsa ılık duş alıp suyu sırtıma tutunca da rahatlıyorum
sburcu41 Gerçekten bazen dayanılmacak gibi oluyor oturup ağlıyorum ben de. Hamileliğim boyunca en zorlandığım konu keşke doğal içerikli bir şeyler bulunsa da biz de rahatlasak biraz