rncst Dark658 trendyolda bebeck sallanır anakucağı tam yatabilenden aldım bn yorumları güzel fiyat çok iyi henüz gelmedi ama beklersenz geldiğinde dha detaylı bilgi veririm bnde çok araştırdım en uygun kaliteli bunu buldum bi bakın derim
rncst unlusura trendyolda bebeck sallanır anakucağı tam yatabilenden aldım bn yorumları güzel fiyat çok iyi henüz gelmedi ama beklersenz geldiğinde dha detaylı bilgi veririm bnde çok araştırdım en uygun kaliteli bunu buldum bi bakın derim
Aslihanfs Joie serina 2in1 Müzikli, ışıklı, iki yöne sallanabilir ve titreşimli. İlk bebeğime almıştım cok memnun kaldık ikinci bebeğime de kullanıcam inşallah
Slaedz Trendyolda piccolo Mondi lüx oyuncaklı ana kucağından aldım 3 kademeli gayet sağlam kumaşı güzel geldi bak istersen :)
Ipeek Lounge Oyuncaklı Ana Kucağı E bebekte şuan 400 tl kendiliğinden sallanmıyor ama kademeli yatışı var oyuncaklı da bence gayet güzel iş görür 😂
Dark658 Ipeek araştırmalarima göre sallanmiyorsa almayın çocuk durmuyo diyorlar, o yüzden sallanabilen bakıyorum en azından çocuk hareket ettiğinde
Fnyk Ben de joie sipariş ettim henüz gelmedi ama trendyolda elelebaby satıcılı Elele domire ana kucağının indirime girdiğini gördüm. Yorumları da iyi gibi
DerininAnnesi35 Dark658 hemen terslemişsiniz ama madem öyle uygun fiyat demek yerine limit belirtmeniz daha faydalı olurdu bence. Joie sansa modelini almıştım ilk çocuğumda. Benim kızımda çok kullanma ihtimalim olmadı pandemiden dolayı doğum yaptığım yerde mahsur kalmıştım çünkü. Ama şu an e bebekte şubat indirimleri var. Aynı modelin farklı markaları da var. Bakabilirsiniz. Her markanın Bi indirim günü var ben alırken öyle almıştım. Bir de ilk çocuğunuzsa biraz daha sağlam Bi şey almanızı öneririm. Sağlıka kavuşmanızı dilerim 🙏
Slaedz Dark658 valla kullanmadım daha ama sabitlemek için ayakları var 3 kademe oluyo hem tammen oturuyo hemde yatak halini alıyo biraz eğiliyo
Dark658 DerininAnnesi35 söylediği ana kucağı fiyatına bakarsınız en azından uygun fiyatlı olmadığını görürsünüz önermeye gerek yok yani
DerininAnnesi35 Dark658 ben fiyatını zaten biliyorum ama uygun demek göreceli bir kavramdır. Yardımcı olanlara Bi şey demek yerine fiyat belirtin siz de. Bana göre pahalı gelen bir başkasına uygun gelebilir veya tam tersi. Nereden bilsin bunu.