tugcecelik Merhaba 34+1 deyim adet ağrısı gibi ağrılarım var sancı mı normal bir durum mu anlayamıyorum ilk gebeliğin acemiyim
Edafmo tugcecelik biraz takip et, duşa gir çık dinlen bir bak eşer geçmiyorsa görün mutlaka doktora. Ben regl sancısı gibi ağrılarım var geçmiyor diye geldim doğurdum kızımı 35+4te malesef
Deletedmom_37 tugcecelik yalancı sancı olabilir eğer düzensiz ise ama düzenli geliyorsa doğum sancısıdr takip et ☺️