DefneErva BİR BEBEK AÇLIKTAN ÖLMEK ÜZERE yakın olan varsa yardım edebilir mi lütfen araç plakası 02 BA 359 ADIYAMAN GÖLBAŞI Cumhuriyet mahallesi karayılan caddesi üzerindeler +90 542 496 3341 isim: rahime
Deletedmom_106 DefneErva ne yapabiliriz sizin için. Para göndererek olacaksa iban verebilirsin veya başka bi yolu varsa söyle canım. İçimiz parçalanıyo yüreğimiz yangın yeri
esnyz14 DefneErva şuan elden para atmaktan başka bir şey gelmez, araçları var belli ki toplanma alanlarına vs gitseler? Bilmiyorlarsa toplanma alanlarını bulalım nereler olduğunu
DefneErva -_Esra_- İbana değil, mama ya da anne sütüne ihtiyaç var anladığım kadarıyla… Eğer oraya yakın bir annemiz varsa belki emzirebilir ya da mama yetiştirebilir.. Twitter da paylaştık, buradaki annelerde duysun istedim
-_Esra_- denizarenmom Anladım. Bende akrabası felan sandım yakınında sandım Cidden Piskolojim bozuldu Rabbim yardım etsin
DefneErva esnyz14 Birçok yerde yakıt sıkıntısı var, henüz ulaşılamayan bölgeler var. Benzinlikler yakıt satmıyor çoğu yerde..
esnyz14 DefneErva Haklısınız, aklıma fikir olarak geldi belki yakındalarsa yürüyerekte gidilebilir diye. Elden bişey gelmiyor keşke oralarda olup yardım edebilsek… Yine de sağolun yaydığınız için inşallah birileri vardır 😔
DefneErva esnyz14 Umarım.. Bende deprem bölgesinde değilim, elimden geldiği kadar duyuruları ve önemli acil ihtiyaçları duyurmaya çalışıyorum. Keşke orada olsaydım da emzirebilseydim yavruyu..
esnyz14 DefneErva Biz siz ya da bir tanıdığınız sandık yine de Allah razı olsun niyetiniz çok güzel neler yapmak istiyoruz da imkanlar işte maalesef ki…