Hamilelik reflüsü gastrit bende de var 4.ayından beri lansor kullanıyorum doktor kontrolünde. Buna rağmen hala bazı günler ölüyorum problemlerden, ama buna da şükür. Yemekten sonra rennie duo içiyorum gazlı baharatlı acı şeyler yemiyorum abur cubur yok, laktozsuz süt kullan, kırmızı elma kabuklarıyla ye, beyaz leblebi ye… bulantı için yoğun olduğu günler prilam verdi ben şuan 36+1 oldum aylardır ne çektiğimi ben bilirim 😢 Allah yardımcımız olsun