elifff_17 30+4 günlük olduk yatamıyorum ağrılardan midem belim sırtım bacaklarım karnım her yerim sert ve ağrıyor sanki bebek taş gibi.. şimdi magnezyum içeceğim cok korkuyorum bu agrı başıma vurdu resmen bunlar normal mi 😔😔😔
hayalperest2310 elifff_17 bende o haftada vardı canım bir on gün devam etti doktora gittim normal dedi 34 haftalık oldum o günden sonra olmadı şükür çok geçmiş olsun umarım geçer çok kötü ağlıyordum agrıdan
elifff_17 hayalperest2310 ben şu an aglamamak icin kendimi zor tutuyorum mahvolmuş gibiyim gece gece magnezyum içtim napıcam bilmiyorum😔😔😔
hayalperest2310 elifff_17 sen yine de doktora görün canım inşallah hersey normaldir ben biliyorum o agrıyı nefes bile alamıyordum hatta doktor normal deyince doğuma kadar böyle mi olacam diye çok korkmuştum şükür geçti darısı sana
elifff_17 hayalperest2310 yarın ararım olmazsa 😔 her seyde ust uste geldi memleketim gaziantep dogumu orda düşünüyordum ama simdi orası mahvolmus durumda oranın üzüntüsü ayrı stresi ayrı durumum bu… burda devlet hastanesi berbat ozelde bir tane doktor var o da cok iyi değil icim rahat etmiyor mecburluktan gidiyorum bu ağrılarda olunca mahvoldum yani ben 😔 cok üzgünüm dua eder misin 😔