Canım ankaradayım bu gün acile gittim etlik şehir hastanesine ve bütün depremzede olarak gelen gebelerin kontrolünün yaptılar ve bizim sıramızı da onlara verdiler yani bakıyorlar muayene olabilirsin kadın doğum acile girip depremzede olduğunu söylersen yardımcı oluyorlar çok geçmiş olsun 🌸