bluemom_ Lavaboda pembemsi aktı ama sümüksü yapışkan değil. Sancılarım da var galiba doğuruyorum bugün🤲🏻🐣❤️
kahvekokusu_ bluemom_ evet canım nişanın gelmiş ama sancın az az olursa 3 t günü de bulabilir doğum .
Greeneyes1997 bluemom_ yarın 38 haftalik oluyoruz nişan gelmedi ama karnım sertlesiyor ve kasıklarım ağrıyor adet sancısı gibi acı var (dayanılacak düzeyde)suanlik
Efnn_ Ben 38+3 oldum pazartesi günü nişanım geldi 2 kez sancılarım var ama hafif yeterli değil hala bekliyorum Rabbim bir avazda kurtarsın inşallah 🙏🏻
kahvekokusu_ bluemom_ bugün yarın mbür gün her an gelir artık . Rabbim sağlıkla kavuştursun hepimizi .
Efnn_ Bol bol hareket ediyorum hurma yiyorum sıcak duş skuat Rabbim hepimizi bir avazda kurtarsın inşallah kızlar sağlıkla kavuşalım evlatlarımıza 🤲
Efnn_ Gizemmuhammet21 benim pazartesi 2 cm vardı açılmam akşam 8 gibi nişanım gelmişti şuan umarım ilerlemiştir açılma sizde bol bol hurma yiyin sıcak duş alın suyu özellikle bel kısmınıza tutun inşallah bir an önce başlar açılmalarınız
Cansr hayallliiim hayır canım ben nişandan 18 saat sonra doğum yaptım ama elbette herkesin aynı olmuyor
Gizemmuhammet21 Efnn_ inşallah ya bir an önce başlar inşallah yoksa nebolur bilmiyorum bugün de acayip şekilde karnım taş gibi bebek de hareket etmiyor sanki bide pantolonum ıslak gibi ama emin değilim
Efnn_ Bebeğin hareketlerini takip et mutlaka canım tatlı bir şeyler ye sol tarafına yat biraz umarım bir an önce sancılarımız gelir artar da kavuşuruz yavrularımıza