Meryem74 Ankara, gazi üniv. Tıp fakültesinde yaptım.. doktorlar, hemşireler çok ilgiliydi.. her saat başı kontrole geldiler. Sonra bebek hemşiresi geldi, nasıl emzirileceğini, ilk başta neler yapılması gerektiğini...vs bilgilendirdi..Sonra ayrıyetten gelip beni sürekli yürüttüler, anesteziyi çabuk atabilmem için.Tek kişilik odada kaldım, +90TL fark ödeyerek.. Başka da bir ödeme yapmadım.. Diğer bütün işlemler, zaten ücretsiz, sgk karşılıyor...Ben çok memnun kaldım.. özel hastanede olsam ancak bu kadar olurdu...