Kızlar 12+4 haftalık hamileyim kasıklarım da ağrı var o kadar çok üzüldüm ki deprem haberine her videoya ağlıyorum nerdeyse kalbim onlarla acaba etkiledi mi bişey olur mu doktoruma sormaya da utandım ülke böyle bana sorduğu şeye bak der diye ve vajinamada ağrı giriyor ara ara sebebi ne olabilir