Arkadaslar 9 ay boyunca asla hasta olmadım hep kendimi korudum simdi 14 subatta sezeryan doğumum var ve grip oldum. Ağır bişey değil sadece burun akıntısı ve halsizlik var ateş vs yok. Önerilerinize ihtiyacım var lütfen en hızlı geçiren şeyleri yazar mısınız c vitamini meyveler ve parol hariçççç