Gmzbysl Arkadaşlar 28 haftadaym. son 1 aydır cocuk nerdeyse hiç uyumuyor. gece özellikle sürekli hareket halinde . Bu normalmi sizinde öylemi acaba doğunca da böyle mi olcak
shine24 Gmzbysl Bir problem varsa nst’de çıkar zaten endişelenme.Her bebek kendine özgü, benim bebeğim de yokmuş gibi davranıyordu bir ara ama gayet iyiymiş
gstetik Gmzbysl benim de oyleydi doktora da sordum olmasini isredigimiz bisey bu dedi hafta ilerledikce ozellikle 32den snra faha azaldi hareketlilik.
Btlklnc Gmzbysl 30dan sonra artıyor hatta artık göbek delıgımın üstüne cıkıyorr nefes almakta güclük cekıyorum yuksek yastık tercıh edıyorum o yuzden .
ilkanneyim06 Bendede 30 haftadan bu yana bu şekilde şuan 35+1 iki gündür çıkmak istiyormuş gibi davranıyo hiç durası yok yeri daraldıkca daha cok kıpırdıyolar
Fh2512 ilkanneyim06 bende 36 dayım 3 gündür mahvetti beni sanki çıkacak karnımdan dışarı ayağı 🤦♀️ canımı acıtıyor uyku uyuyamıyorum
ABCD0 Geceleri hareket etmesi normal canım benim doktorum gün içinde sen hareket ettiğin için uyur geceleri vuducun dinlenirken daha rahat olur oynar demişti 🤗
ilkanneyim06 Fh2512 benimde bazen canımı yakıyo çok güçlü vuruyo özellikle göbek deliği çevreme vurduğunda canımı alıyo gerçekten 🥹
annezu Deprem haberini aldıktan sonra yaşadığım stresle beni çok tedirgin etti hareketleri ile..5 sn de bir baskı yaptı karnıma..daha 21. Haftamdayım bu şekilde olması normal mi yoksa strese karşı tepkime mi anlayamadım. 🙄
elifcicek_07 Aynısını sordum doktora kan akışı besin alışverişinin güçlü olduğu bebekler çok hareketli olur mutlu ol dedi.