Mommn ben gece suyum geldiği için gitmiştim belimde hafif hafif ağrılar hissediyodum 4 cm ydi açılmam , belki bi 10 dk sonra tekrar baktı ooo çok iyi ilerliyo açılman 7 cm olmuş dedi . Çokta bi sancım yoktu . Odadan çıkarken kakan geliyo hissin olursa hemşireye seslen dedi . Ben de şu an öyle zaten dedim . Hemen þekerlekli sandalye getirdiler doğumhaneye aldılar . Doktor geldi ooo saçları görünüyo çocuk doktorları da gelsin dedi ordakilere bi anda başımda 6 , 7 kişi oldular . Ikın mıkın derken doktor şey dedi sen çataldan in çömel , dizlerinin üstünde dur şöyle böyle yap yani hareket et dedi . Hepsi dağıldılar yanımda hasta bakıcı kaldı arada bi o da gitti yalnız kaldım . Hemşireyle ebe gelip gelip kontrol edip gittiler . Artık 2 saate dakikalar vardı doğumhanede kalmam , tekrar hepsi geldi doğurttular bebeğim kanaldan rahat geçememişti . Ay çok uzattım yaaa kusura bakma canım . Yani benim açılmam çokkkk kısa sürdü ama bebeğin çıkması 2 saat sürdü . 7 de doğumhaneye aldılar 8.52 de bebiş doğdu .