Kızlar 40 haftam bıttı bugun kontrolum vardı nst ye gırdım daha sonra cıkan sonucu doktoruma vermeye gıttım gıne herzaman kı gıbı nst gayet guzel hıc bır sorun yok dedı gebelik kağıdımda doktorum dogum 7 subat yazmıstı haftam bıttı ıcın doktoruma ne olacak dedım gulumseyerek sen hala dogurmadınmı dedı bende hıc bı sekılde agrım olmadını gayet ıyı oldumu bu gıdısle gelmıcenıde soyledım doktorumun demesıyle bebegın 4 kılo belkı kanala gırmekte zorlanma olabılır artık yanına gelmıcemı dogumhanenın kontrol edıcegını ve hergun gelmemı takıp altında olmamı soledı sancım herhangi bıseyım olmamasına ragmen doktorum yerıne neden oraya gıdıcemı anlam veremedim yasayan varmı boyle bısey artık bana bı gun vermelerını ıstıyorum cunku