Tbayram Kızlar yarın doktor kontrolüm var 32+1.haftadayım NST yapar mı? Yaparsa öncesinde bir hazırlık yapmam gerekiyor mu?
babybmom20 Tbayram hazırlığa falan gerek yok daha da erken ama karın ağrısı sancı vs olursa erken de nst yapabiliyorlar sadece karnına 2 tane birşey bağlıyorlar jel sürüp yani hazırlıklı birşey olmasına gerek yok
Yeknese Tbayram 34 den itibaren nst istiyo benim doktorum. Nst girerken sadece tok olman yeterli, bana her girdiğimde tok musun diye soruyor ebeler
Funda0523 bende 32 haftanın son 6 gunundeyim ama nst ye girmedim ama öncesinde sancım olduğu için girdiğimde de sadece yatiyosun sırt üstü onlar bağlıyorlar nst ye
Tbayram Funda0523 @Elfavc @babybmom20 @Tubatgn @Yeknese @Sengulenes @BBuseY @ParildayanYildiz Teşekkür ederim kızlar genelde hamileliğin durumuna göre değişiyor sanırım sançım vs yok şuan heralde doktorumuzda yarın ki durumuma göre yapar yada yapmaz ☺️💖
Meyvebicagi Dün 33+5 de kontrolüm vardı bebek iki hafta önde demesine rağmen nst istemedi. Diğer kontrolü de 15 gün sonraya verdi 🤔 normal mi?
BBuseY Tbayram NST ye girmeden 2 saat öncesinden bişeyler yemeniz lazım yani NST ye tok karnına çekinin istedikleri bu 🤗