shine24 Bebek doğum kanalına yavaş yavaş mı iner? Yoksa aniden tak diye mi? İlk hamileliğim olduğu için bilmiyorum, araştırdım ama bir sonuç bulamadım.Yani bu hissedilen bir şey mi yoksa bir süreç mi?
caglayann Haftada karın altinda önce hafif hafif ağrılarım başladı sonra bu biraz arttı otuuro kalkarken beni zorlamaya başladı. Doktor utrasyonda baktıktan sonra bebek doğum kanalına doğru inmeye başladığı için bu ağrıların olması normal demişti . Tabi bu süreç herkeste aynı değildir ben 36. Haftada yaşadım yaklaşık 1 hafta sürdü sonra giderken azaldı.
BBuseY 37+5 olduk biz benimde bugün biraz sancılarım oldu ama ara ara . posizyon değiştirince gitti sanırım yerleşiyor 😐bende bilemedim