1Gunes 36+0 haftalık hamileyim.Yaklaşık 1 aydır ishalim ne yaptıysam geçmiyor, doktorum da bu konuda bir şey yapamıyor artık.Ağrılar bende de var, bel ağrısı, karnımda adet sancısı benzeri ağrılar, rahim kasılmaları vs…Bunlar 2-3 gün değil 1 aydır var yani öyle hemen doğum olacağı anlamına gelmiyor.Korkmana da gerek yok gayet iyi bir tarihtesin, bebeğin sağlığıyla ilgili bir sorun çıkmazsa (yüksek ihtimalle de çıkmaz) bebeğini alıp eve gidersin sağ salim