Bende öyleyim 36+6 aşırı derecede kaşıntım özellikle gece tam uyicakken daha kötü oluyor uyutmuyor heryerim kaşınıyor parçalıcak gibi oluyorum hamilelerde olabilirmiş böyle durumlar ama doktoruna kesin söyle bazen hamilelikten sonra bitmeyip devam edebiliyormuş hormonlar bozulduğu için