Aysegul0747 29+4teyim dün akşam kabızlık çekiyordum tuvalette çıkma için biraz ıkındım sonrasında özel bölgemde ağrı oldu bisey olmaz diye düsündüm bugun akşam da pembe leke gördüm iki defa neler oluyor normal mi
Leylaayla Aysegul0747 canim sonra devami geldimi yinede doktoruna danisan iyi olurdu her hafatada kan alarmdir bizim icin
yesillimonn Aysegul0747 Canim korkutmak istemem ama benimde ilk hamileligimde 29 hafta da lekelenmem oldu çok az doktora gittim rahim ağzı kısalmisti hemen ciger geliştirici igne fitil serum yaptilar hastane de çok şükür bir sorun olmadi 37 de doğurdum ne olur ne olmaz bence bi doktora görün derim
Binnur-cam Aysegul0747 ihmal etme tatlım riskli haftalardayız bende 29 haftamın son gününde kanama şikayetiyle hastanede yatıyorum tedbir amaçlı 3 4 gün yada 1 hafta yatırcaklar .. Rabbim sağlıkla kucağımıza almak nasip etsinn 🤲
Cansudinc Aysegul0747 Benim ilişki sonrası olmuştu çünkü acile gitmiştim bebekte bir sorun yoktu insan endişeleniyor gittiniz mi hastahaneye